Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 1, Numărul 1
 

Asocierea de imagine între companie şi sportiv – element de diferenţiere în comunicarea de marketing
The association between the company image and the one of a sportsman –differentiation element in marketing communication

Rezumat:

Teoria comunicarii spune ca, in ziua de astazi, la baza comportamentului consumatorului de produse si servicii stau motivele emotionale, acestea castigand teren in fata motivelor rationale. Se intalneste acest fenomen deoarece tehnologiile de realizare a produselor si de prestare a serviciilor au evoluat foarte mult, ducand la asemanarea produselor si serviciilor concurente. Pentru a castiga in fata concurentei o companie trebuie sa apeleze la afinitatea pe care consumatorii o au fata de marca sa sau la asocierea de imagine dintre produs si o personalitate din domeniul artistic, sportiv, educational, politic.

 

Autor:

Mihaela Constantinescu

Academia de Studii Economice
 

Download:

textul articolului

 

© 2007 Revista de Marketing Online