Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 11, Numărul 2
 

Conceptul şi dezvoltarea strategiei de marketing online pentru un ONG
Design and Development of an Online Marketing Strategy for an NGO

Rezumat:

Obiectivul principal al acestei lucrări constă īn elaborarea unei strategii de marketing online pentru Asociația de Marketing a Studenților din Romānia. Strategie care īși propune atāt să īmbunătățească imaginea asociației, cāt și vizibilitatea acesteia īn rāndul studenților. Un alt obiectiv ar fi definirea unor canale de promovare online, capabile să sporească gradul de notorietate a brandului īn rāndul studenților. Pentru atingerea scopului au fost definite niște obiective de cercetare, urmate de niște ipoteze. Analiza datelor secundare, centrată pe cărți de specialitate, articole științifice, precum și site-uri ale asociațiilor studențești, dar și paginile acestora de pe rețelele de socializare. Īn continuare, lucrarea sugerează necesitatea prezenței īntreprinderilor pe rețelele de socializare, dar și a trendurilor din mediul de marketing online. Cele din urmă, fac referire la ideea de conținut „mobile firendly” și la posibilitatea consumatorului de a putea accesa conținutul de marketing, cu ușurința, de pe un dispozitiv mobil. Īn plus, lucrarea se axează pe analiza mediului de marketing aferent asociației nonprofit, īn ideea realizării unei strategii de marketing online. Această analiză are īn vedere determinarea canalelor de promovare online folosite de alte patru asociații studențești și contrastarea lor..

 

Autor:

Cosmin-Alexandru Şerban

Academia de Studii Economice
 

Download:

textul articolului

 

© 2017 Revista de Marketing Online