Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 11, Numărul 2
 

Promovarea evenimentelor în mediul online
Promotion Techniques for Online Events

Rezumat:

Internetul a reușit să īnlocuiască multe instrumente și aparate pe care le foloseam īnainte, de la cărți, dicționare și enciclopedii, la radio, CD-player și alte device-uri, iar, mai nou poate lua locul televizorului. Astfel, multe televiziuni au īnceput să emită și online, unele dintre ele alegānd să se mute exclusiv online, īn special īn străinătate. În prima parte a lucrării am prezentat evenimentele ˆn linii mari, am trecut prin istoria lor și am conturat definiții īn baza studiilor realizate anterior și a cercetărilor efectuate. Īn cea de-a doua parte, am conturat o campanie de promovare a unui eveniment realizat online, urmānd etapele unui eveniment clasic, prin analogie

 

Autori:

Nicoleta Alice Cucu

Academia de Studii Economice
 

Download:

textul articolului

 

© 2017 Revista de Marketing Online