Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 1, Numărul 2
 

Responsabilitatea socială a companiilor româneşti –
un pas pentru dezvoltarea durabilă
Social Responsabily of Romanian Companies: A Stepping Stone for National Sustainable Development

Rezumat:

În teoria firmei, în mod natural se pleacă de la premisa că firma acţionează având un singur scop, acela de maximizare a profitului. Dacă ar fi să analizăm activitatea firmelor, în ansamblu, am putea descoperi că nu toate programele pe care acestea le derulează se înscriu în acest deziderat de maximizare a profitului. Încă de la începutul anilor 50, în literatura de specialitate a apărut un nou concept acela de responsabilitate socială a companiei care de-a lungul timpului s-a dezvoltat. În cadrul Uniunii Europene, responsabilitatea socială a companiilor a început sa devină o preocupare din ce în ce mai importantă. Lucrarea de faţă prezintă principalele etape de evoluţie ale conceptului de responsabilitate socială, precum şi impactul pe care acesta îl poate avea asupra companiilor ce activează în România în condiţiile aderării la Uniunea Europeană.
 

 

Autor(i):

Alin Stancu

Academia de Studii Economice
Mihai Orzan

Academia de Studii Economice
 

Download:

textul articolului

 

© 2007 Revista de Marketing Online