Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 1, Numărul 2
 

Sisteme inteligente pentru asistarea deciziilor în marketing bazate pe modele
Model Bases Intelligent Decision Support Systems for Marketing

Rezumat:

Sistemele inteligente bazate pe modele constituie o primă categorie de sisteme informatice interactive de asistare a deciziei (SIAD). Ele au realizat desprinderea de sistemele informatice de procesare a tranzacţiilor OLTP, ce utilizau modele de calcul direct, modele care sunt de fapt relaţii de calcul indicate prin proceduri algoritmice, metodologii, acte normative, legislaţie. Aici se includ programele de gestiune internă, de gestiunea stocurilor, a planurilor de afaceri şi de marketing, din domeniul financiar-contabile, se personal şi salarizare, în general pentru gestiunea tehnico-operativă.
 

 

Autor(i):

Gheorghe Orzan

Academia de Studii Economice
Traian Surcel

Academia de Studii Economice
 

Download:

textul articolului

 

© 2007 Revista de Marketing Online