Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 2, Numărul 1
 

Utilizarea panelurilor de consumatori în cercetarea de marketing
How to Employ Consumers Panels in Marketing Research

Rezumat:

În legatura cu aplicarea unor metode indirecte de cercetare stiintifica a pietei, în general, precum si referitor la utilizarea unor metode directe, în literatura de specialitate se gasesc numeroase detalii, astfel încât, neconstituind scopul nostru, nu vom starui asupra prezentarii lor. Cu toate acestea, întrucât folosirea unor metode directe de investigare este, de regula, relativ laborioasa si caracteristica unor organisme specializate, consideram utile câteva consideratii teoretice si practice privind modalitatea calitativ superioara de investigare a comportamentului consumatorului prin intermediul sondajului statistic. Este vorba de conceperea, organizarea si exploatarea cercetarilor de tip panel, a caror aplicabilitate constituie în prezent o conditie sine-qua-non a lucrarilor de investigare riguros stiintifica a comportamentului consumatorului, îndeosebi prin posibilitatile pe care le ofera pe plan predictiv – latura agreata cu predilectie de factorii de decizie
 

 

Autori:

Nicolae Teodorescu

Academia de Studii Economice
Felicia Stăncioiu

Academia de Studii Economice
Ionel Dumitru

Academia de Studii Economice
Robert Morar

Academia de Poliţie Bucureşti
 

Download:

textul articolului

 

© 2008 Revista de Marketing Online