Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 2, Numărul 1
 

Site-ul web: Īntre modalitate de comunicare si instrument strategic de marketing
The Website: Communication Channel or Strategic Marketing Tool

Rezumat:

În economia cunoaşterii Internetul a schimbat fundamental nu numai modul în care oamenii comunică, muncesc, trăiesc şi se dezvoltă social şi profesional, ci şi modul în care firmele îşi stabilesc direcţiile strategice de acţiune şi îşi dezvoltă stocul relaţional. Internetul devenind foarte important datorită faptului că este, în acelaşi timp, un mediu de comunicare, canal de distribuţie, tehnologie, instrument de dezvoltare cu implicaţii foarte mari asupra întreprinderilor, dar şi a societăţii omeneşti, în general. Necesitatea prezenţei firmelor în cadrul reţelei globale este evidentă, indiferent de costuri şi de formă, însă se pune problema dacă site-ul este doar o modalitate de comunicare cu mediul de afaceri (clienţi, utilizatori de Internet, potenţiali parteneri etc.) sau reprezintă un important instrument strategic de marketing. Practica a demonstrat că site-urile pot fi utilizate pentru comunicarea ofertei complete, dar şi a altor informaţii privind identitatea firmei. Însă, întreprinderile vizionare, adoptând un comportament proactiv, îşi fundamentează strategia de dezvoltare având web-ul drept ax central sau (cel puţin) componentă de bază.
 

 

Autor:

Manoela Popescu

Universitatea Creştină "Dimitrie Cantemir"
 

Download:

textul articolului

 

© 2008 Revista de Marketing Online