Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 2, Numărul 1
 

Cercetarile de tip „clientul misterios” - Repere ale evolutiei marketingului modern
„Mystery Shoopper” Research – A Landmark of Modern Marketing

Rezumat:

"Clientul misterios" (mystery shopper) reprezinta un instrument al cercetarilor de marketing moderne, utilizat pentru masurarea calitatii serviciilor din vânzari. Companiile care fac astfel de cercetari companii trimit operatori de interviu care actioneaza ca si cumparatorii obisnuiti, interactionând cu vânzatorii si cu toate celelalte elemente asociate schimburilor comerciale. De regula, acestia sunt dotati cu ghiduri de interviu, ce detaliaza activitatile pe care trebuie sa le întreprinda în calitate de cumparatori, ca si frazele sau cuvinte cheie ce trebuie strecurate în conversatii.
 

 

Autor:

Sabin Nicolae

Academia de Studii Economice
 

Download:

textul articolului

 

© 2008 Revista de Marketing Online