Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 5, Numărul 3
 

Online Social Networks and the Consumer Brain
Strategies for Improvement of Air Travel Service Quality in a Global Crisis Context

Abstract:

Online social networks have moved from being seen as trends or communication channels to becoming an effective tool for business. They play a large role in consumer’s life. The online purchase decisions are not as rational as we consider them to be. This paper shows why it is important the study of the human brain for social networks website. By researching how they react to different online marketing stimuli is a key factor in having success on an online social network.
 

 

Rezumat:

În ultimii ani reţelele sociale online au evoluat de la stadiul de modă socială sau canal de comunicare către stadiu de instrument eficient în afaceri. Acestea joacă un rol major în viaţa multor categorii de consumatori. De asemenea, este demn de menţionat faptul că, în multe situaţii, cumpărările online sunt mai puţin raţionale decât ne-ar facă plăcere să credem. În acest articol demonstrez de ce este important studiul creierului uman în realizarea instrumentelor de comunicare online pentru reţelele sociale. Astfel, cercetarea modului în care consumatorii reacţionează la diferiţi stimuli de marketing online reprezintă un factor cheie în succesul unei reţele sociale online.
 

 

Autori:

Adina Zara

Academia de Studii Economice
 

Download:

textul articolului

 

© 2011 Revista de Marketing Online