Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 5, Numărul 3
 

Influenţa reţelei sociale Facebook asupra notorietăţii mărcilor în mediul online
Facebook Online Community Influence over Online Brand Awareness

Rezumat:

Articolul îşi propune să reliefeze care este influenţa reţelei sociale Facebook asupra notorietăţii unei anumite mărci. În ziua de astăzi Facebook este reţeau numărul unu în ceea ce reprezintă traficul de informaţii, accesul la informaţiile unor persoane, ale unor firme. Mă cu ajutorul acestei reţele îşi îmbunătăţesc imaginea generala, se promovează mult mai usor şi mult mai rapid, accesul la informaţie fiind foarte uşor, într-un timp foarte scurt şi de oriunde s-ar afla în lume. Articolul de faţă scoate în evidenţă motivului pentru care utilizatorii accesează pagina de Facebook a unei mă, modalitatea prin care utilizatorii Facebook accesează pagina unei mă şi analiza aşteptărilor pe care utilizatorii reţelei de socializare Facebook le au în ceea ce priveşte prezenţa diferitelor mă în cadru acestei platforme.
 

 

Autori:

Dănuţ Ciocârlan

Academia de Studii Economice
Rafaela Moroe

Academia de Studii Economice
Anisia Dragomir

Academia de Studii Economice
 

Download:

textul articolului

 

© 2011 Revista de Marketing Online