Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 6, Numărul 1
 

Semnificaţia mesajelor comunicaţionele difuzate prin intermediul Blogosferei
Analysis of Corporate Communications Dispatched through the Blogosphere

Rezumat:

Indiferent de tipul de blog folosit, natura mesajului, acurateţea informaţiilor precum şi credibilitatea acestora sunt esenţiale pentru atingerea obiectivelor. Specialiştii în comunicarea online spun că blogul presupune în primul rând un dialog între companie şi publicul său, iar temele principale trebuie să vizeze interesul publicului, nu pe cel al companiei. În cadrul acestui articol este prezentată o scurtă trecere în revistă a evoluţiei, specificului şi semnificaţiei mesajelor comunicaţionale difuzate prin intermediul blogosferei.
 

 

Autori:

Gheorghe Orzan

Academia de Studii Economice
Irina Iosub

Academia de Studii Economice
 

Download:

textul articolului

 

© 2012 Revista de Marketing Online