|
Rezumat: |
Noi forme de marketing şi
publicitate online se impun şi transformă cu din ce în ce mai mare
viteză marketingul tradiţional, instrumentele mass-media la îndemâna
marketer-ilor, ca şi percepţiile consumatorilor. Factorul interactiv
reprezintă un element din ce în ce mai frecvent în marketingul
modern, marketer-ii şi clienţii redefinind în permanenţă forma şi
conţinutul mesajelor promoţionale, instrumente precum blog-urile,
podcast-urile, recenziile online, forum-urile sau chat-urile
reprezentând noua frontieră în care marketer-ii moderni trebuie
să-şi demonstreze calităţile. Ca şi ei, managementul organizaţional,
reprezentaţii de vânzări sau cei din domeniul relaţiilor cu clienţii,
ca şi toate celelalte persoane implicate în funcţionarea unei
organizaţii trebuie să ia în considerare această nouă explozie de
informaţii generate de consumatori, felul în care acestea se
reflectă la nivelul percepţiei mărcilor sau al produselor, ca şi la
implicaţiile asupra politicii comunicaţionale sau organizaţionale.
|
|