Revista de Marketing
Online (RMkO) este o publicaţie oficială a Academiei de Studii
Economice, editată de către Facultatea de Marketing īn colaborare
cu Editura Uranus. RMKO este un jurnal academic, adresat atāt
comunităţii universitare, cāt şi practicienilor şi analiştilor din
mediul de afaceri. Articolele apărute promovează toate domeniile
care intră īn sfera de interes a marketingului, prioritate fiind
īnsă acordată temelor legate de marketingul specific noilor medii
de comunicaţie şi interacţiune specifice societăţii
post-Industriale.
Revista are o
periodicitate trimestrială şi este editat de către o echipă de
specialişti īn marketing romāni şi străini, a căror activitate
include publicarea unui număr impresionant de cărţi de referinţă
īn domeniul marketingului, publicarea de articole īn cele mai
prestigioase reviste din lume şi de prelegeri academice īn cele
mai importante locuri din lume.
Revista de Marketing
Online este distribuită gratuit cititorilor interesaţi din
īntreaga lume prin intermediul site-ului său. De asemenea,
articolele pot fi găsite prin intermediul bazei de date
internaţionale RePEc şi hiperlegăturile externe către articolele
publicate pe site sunt binevenite.
Pentru orice īntrebări vă rugăm să contactaţi colectivul editorial
al reviste. Vă dorim o lectură plăcută şi instructivă!