Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 1, Numărul 3
 

Elemente de conceptualizare teoretică şi practică
a industriei sportive
Elements of Teoretical and Practical Conceptualization for Sport Industry

Rezumat:

Amploarea dezvoltării marketingului sportiv duce la necesitatea cercetării industriei sportive, pentru a cunoaşte cât mai bine cadrul în care acţionează compania şi modul în care marketingul sportiv poate fi folosit pentru a adapta activitatea firmei la cerinţele pieţei. Literatura de specialitate propune o serie de conceptualizări ale industriei sportive, ce se regăsesc, bineînţeles şi în practică. Pentru a putea face această conceptualizare, se pleacă de la tipurile de activităţi sportive desfăşurate şi de la categoriile de clienţi cărora se adresează aceste activităţi. Trebuie avut în vedere faptul că, în sport, produsele şi serviciile au o serie de caracteristici specifice, acestea ducând la necesitatea implementării unor strategii diferite, în funcţie de segmentele de clienţi identificate.
 

 

Autori:

Mihaela Constantinescu

Academia de Studii Economice
Violeta Beclea Szekely

Academia de Studii Economice
 

Download:

textul articolului

 

© 2007 Revista de Marketing Online