Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 1, Numărul 3
 

Relaţia dintre agenţia de publicitate şi client: cooperare şi interes
Relationship between Advertising Agencies and Clients: Cooperation and Self-Interest

Rezumat:

Fiind purtătorii cererii şi ai ofertei de servicii de publicitate, între anunţători şi agenţiile de publicitate se stabilesc relaţii care conturează în final dimensiunile pieţei publicităţii. Aceste relaţii implică o serie de aspecte care sunt legate de: modul în care agenţiile îşi atrag clienţii, evoluţia acestor relaţii dintre anunţător – agenţie de publicitate, modul de compensare şi evaluare a serviciilor oferite de agenţiile de publicitate şi, în final, factorii care afectează în mod negativ legăturile dintre anunţători şi agenţii.
 

 

Autor(i):

Bogdan Nichifor

Universitatea din Bacău
Luminiţa Zaiţ

Universitatea din Bacău
 

Download:

textul articolului

 

© 2007 Revista de Marketing Online