Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 1, Numărul 3
 

Strategii de marketing în sectorul serviciilor
Marketing Strategies for Services

Rezumat:

Companiile de succes din sectorul serviciilor au o strategie precisă, clară, competitivă. Ele au o "raţiune de a fi" care impulsionează firma şi care defineşte în ultimă instanţă serviciul prestat. Cu o strategie bine conturată, managerii au mai uşor posibilitatea de a accepta sau refuza anumite iniţiative; cu o strategie bine conturată, prestatorii ştiu mai bine cum să deservească consumatorii. Strategia va fi ghidul firmei, manualele de proceduri, mai mult sau mai puţin voluminoase, nefiind suficiente.
 

 

Autori:

Iuliana Cetină

Academia de Studii Economice
Mihail Nora

Academia de Studii Economice
Mihai Orzan

Academia de Studii Economice
 

Download:

textul articolului

 

© 2007 Revista de Marketing Online