Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 2, Numărul 1
 

Aplicativitatea marketingului īn organizatiile religioase
Marketing Viability for Religious Organizations

Rezumat:

Marketingul a fost adoptat īn cvasitotalitatea activitatilor umane, adaptāndu-se fiecarui domeniu īn parte. Pe plan international, īnca din 1879, marketingul īncearca sa se adapteze cerintelor domeniului religios, iar acum, īn 2008, organizatiile religioase din Romānia ofera un raspuns prudent, dar pozitiv, acestei initiative. Articolul prezinta marketingul aplicat īn organizatiile religioase cu particularitatile sale si cu obstacolele pe care le īntāmpina, dar si cu avantajele pe care le aduce cānd este utilizat.
 

 

Autor:

Andreea Strāmbu-Dima

Academia de Studii Economice
 

Download:

textul articolului

 

© 2008 Revista de Marketing Online