Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 2, Numărul 1
 

Modelarea comportamentului consumatorilor: elemente operationale
Consumer’s Behavior Modelling – Operational Aspects

Rezumat:

Articolul prezinta o categorie de modele de consum care arata modul în care cheltuielile de consum ale unei gospodarii sunt legate de venitul disponibil realizat de aceasta gospodarie si de rata dobânzii de pe piata financiara. Deoarece venitul ca si cheltuielile de consum se realizeaza în decursul timpului, astfel de modele dinamice de consum se mai numesc si modele de consum intertemporal, punându-se astfel în evidenta faptul ca venitul disponibil realizat la un anumit moment de timp poate fi utilizat pentru consum la un moment de timp viitor, în timp ce decizia de consum luata la un moment de timp curent poate sa tina seama de venitul care va fi realizat în viitor.
 

 

Autori:

Nora Mihail

Academia de Studii Economice
Iuliana Cetină

Academia de Studii Economice
 

Download:

textul articolului

 

© 2008 Revista de Marketing Online