Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 4, Numărul 3
 

Cercetări de marketing privind evaluarea decalajelor de percepţie asupra siguranţei alimentare existente între industria şi piaţa produselor de panificaţie din România
Marketing research on evaluation of the perception gap focused on the food security between bakers industry and market in Romania

Rezumat:

Scopul prezentei lucrări este de a pune în evidenţă gradul de importanţă ce trebuie acordat, siguranţei alimentare, pe parcursul întregului sistem al lanţului valoric, în general, şi de către producători şi consumatori, în special. În prezent, în România, asigur area siguranţei alimentare a devenit o prioritate în ceea ce priveşte creşterea reală a competitivităţii producătorilor români, pe piaţa internă şi internaţională, având în vedere faptul că, aceştia din urmă, au devenit parte a hipercompetiţiei globale.
 

 

Autori:

Iacob Cătoiu

Academia de Studii Economice
Olimpia Oancea

Universitatea din Piteşti
Amalia Pandelică

Universitatea din Piteşti
 

Download:

textul articolului

 

© 2010 Revista de Marketing Online