Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 4, Numărul 3
 

Un altfel de consumator: Studiu asupra obiceiurilor asociate produselor ecologice
A Different Type of Consumers: An Overview of Green Products

Rezumat:

În ultima perioadă, din ce în ce mai multe surse vorbesc dspre un nou tip de consumator, cel ecologist. Unii dintre aceştia cumpără produse agroalimentare ecologice sau organice. Producătorii au început să se adapteze acestor noi consumatori formaţi mai degrabă din cei care vor să aibă grijă de sănătatea lor şi a familiilor lor, dar s-a observat că există şi alte grupuri care au ca motiv de cumpărare responsabilitea socială a întreprinderilor producătoare. Acest nou tip de client merită toată atenţia datorită complexităţii modului în care se iau deciziiile de cumpărare.
 

 

Autori:

Raluca Ecaterina Brandabur

Academia de Studii Economice
Laura Daniela Tănase

Academia de Studii Economice
 

Download:

textul articolului

 

© 2010 Revista de Marketing Online