Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 4, Numărul 4
 

Analiză comparativă între sinergia în comunicarea integrată de marketing şi sinergia la nivelul fuziunii şi achiziţiilor
Comparative Analysis between Marketing Integrated Communication Synergy and Mergers and Acquisitions Synergy

Rezumat:

Acest articol ilustrează o analiză comparativă între sinergia în comunicarea integrată de marketing(CIM) şi sinergia la nivelul fuziunilor. Până în prezent s-a discutat despre aceşti termeni ca fiind diferiţi dar această abordare işi propune să demonstreze că există o legătură şi chiar o suprapunere între aceştia. Sinergia la nivelul fuziunilor şi achiziţiilor a fost un concept care a precedat sinergia în CIM dar nu a beneficiat de atenţia acordată celei din urmă. Articolul işi propune să identifice asemănările şi deosebirile dintre cele două dar şi să demonstreze că există o reciprocitate între acestea.
 

 

Autor:

Ana Roxana Matei

Academia de Studii Economice
 

Download:

textul articolului

 

© 2010 Revista de Marketing Online