Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 5, Numărul 1
 

Etica în publicitate: o cercetare asupra percepţiei consumatorilor
Advertising Ethics: A Research on Consumers’ Perceptions

Rezumat:

Plecând de la ideea că activitatea de creaţie publicitară vizează mentalul indivizilor, se ridică o serie de probleme în ceea ce priveşte respectarea unor reguli de etică în raport cu consumatorii. Lucrarea de faţă oferă un cadru pentru a determina care este percepţia consumatorilor din mediul urban privind aplicarea principiilor de etică în publicitate, ţinându-se cont de următoarea variabilă: puterea de decizie în ceea ce priveşte achiziţionarea produselor sau serviciilor. Această variabilă joacă un rol important pentru profesionişti şi pentru organizaţiile pe care le reprezintă în termenii respectării principiilor de etică în strategiile de marketing ce sunt adoptate.
 

 

Autor:

Diana Tuică

Academia de Studii Economice
 

Download:

textul articolului

 

© 2011 Revista de Marketing Online