Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 5, Numărul 3
 

Un model conceptual al utilizării blogurilor în comunicarea integrată de marketing
A Conceptual Model of Blog Usage in Marketing Integrated Communications

Rezumat:

Începând ca orice alt cuvânt răsunător la începutul acestui secol, Web2.0 devine o realitate palpabilă pentru un număr din ce în ce mai mare de utilizatori de Internet. Folosind instrumente diverse cum ar fi podcasting, reţele sociale, RSS feeds, wikis, widget-uri, SEO, marketing viral sau bloguri, Web2.0 a devenit un produs foarte răspândit în randul consumatorilor, care îl folosesc pentru a căuta informaţii folositoare cu privire la obiceiurile lor de a face cumpărături (Dellarocas, 2003; Ha, 2002). Drept urmare, oamenii de marketing trebuie să-şi potrivească strategiile de marketing în funcţie de numărul tot mai mare de diferite instrumente şi abordări online.
 

 

Autori:

Gheorghe Orzan

Academia de Studii Economice
Călin Vegheş

Academia de Studii Economice
Mihai Orzan

Academia de Studii Economice
 

Download:

textul articolului

 

© 2011 Revista de Marketing Online