Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 5, Numărul 3
 

Internetul, suport al comunicării integrate de marketing
Internet, support of integrated marketing communication

Rezumat:

Atât intensificarea concurenţei, cât şi dezvoltarea pe care a cunoscut-o Internetul la nivel mondial, au determinat multe organizaţii să privească ca o necesitate prezenţa în mediul online. Beneficiile utilizării Internetului sunt recunoscute deopotrivă pentru consumatori şi organizaţii, aceştia dispunând de posibilităţi mult mai mari de interacţiune şi de individualizare. Însă consumatorul este cel care deţine controlul asupra informaţiilor pe care doreşte să le primească, ofertele de care este interesat, canalul utilizat şi preţul pe care este dispus să-l plătească. Articolul prezent încearcă să găsească soluţii acestor dificultăţi pe care le poate întâmpina organizaţia, evidenţiind importanţa şi rolul Internetului în demersurile comunicaţionale întreprinse.
 

 

Autor:

Adelina Eugenia Ivanov

Academia de Studii Economice
 

Download:

textul articolului

 

© 2011 Revista de Marketing Online