Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 5, Numărul 3
 

Influenţa preţului asupra preferinţelor consumatorilor pe piaţa detergenţilor din România
Price Influence on Consumer Preferences for Romania’s Detergent Market

Rezumat:

Pentru a determina influenţa preţului asupra preferinţelor consumatorilor, am realizat două cercetări în urma căreia am obţinut informaţii despre această problemă. Utilizānd ca metodă de testare a conceptelor, analiza conjoint, am infirmat ipoteza iniţial formulată, care spunea că în configurarea preferinţei generale a unui concept de produs, atributul „preţ” are cea mai mare importanţă. Prima cercetare a conţinut aributul preţ, iar cealaltă nu. Însă în ambele cercetări celelalte atribute au rămas la fel. Din prima cercetare a rezultat că preţul are cea mai mică importantă. De menţionat este faptul că, deşi preţul nu are cea mai mare importantă în algerea conceptului de produs preferat, atunci când este luat în considerare, acesta influenţează într-o oarecare măsură alegerea finală.
 

 

Autor:

Alina Stan

Academia de Studii Economice
 

Download:

textul articolului

 

© 2011 Revista de Marketing Online