|
|
|
Volumul 5, Numărul 4, decembrie 2011 |
|
|
Câştigarea unui avantaj competitiv prin poziţionarea în motoarele de căutare: O analiză a tehnicilor de optimizare în motoarele de căutare utilizate de comercianţii online |
|
|
Claudia Iconaru, Octav-Ionuţ Macovei şi Ivona Stoica |
|
|
Mixului de marketing în sectorul bancar |
|
|
Iuliana Cetină |
|
|
Specificul mesajelor comunicaţionale transmise de către companiile internaţionale prin intermediul blogosferei |
|
|
Gheorghe Orzan şi Irina Iosub |
|
|
Lansarea pe piaţă a noilor produse: Influenţa mărcii asupra deciziei de cumpărare |
|
|
Anca Adochiţei, Laura Căruntu şi Elena Milici |
|
|
Cercetarea motivelor de cumpărare a telefoanelor mobile marca Apple în România |
|
|
Valentina Daniela Constantin |
|
|
Dezvoltarea coeficienţilor importanţei dimensiunilor reputaţiei corporative pentru piaţa jocurilor de noroc din România |
|
|
Alina Popa |
|
|
Percepţia consumatorilor asupra publicităţii online |
|
|
Daniela Olaru |
|
|
Caracteristicile responsabilităţii sociale corporative: De la etică şi transparenţă la performanţă |
|
|
Ionela Adelina Barbu, Gabriela Chirea şi Loredana Constantinescu |
|