
|
|

|
Volumul 5, Numărul 4, decembrie 2011 |

|

|
Câştigarea unui avantaj competitiv prin poziţionarea în motoarele de căutare: O analiză a tehnicilor de optimizare în motoarele de căutare utilizate de comercianţii online |

|

|
Claudia Iconaru, Octav-Ionuţ Macovei şi Ivona Stoica |

|

|
Mixului de marketing în sectorul bancar |

|

|
Iuliana Cetină |

|

|
Specificul mesajelor comunicaţionale transmise de către companiile internaţionale prin intermediul blogosferei |

|

|
Gheorghe Orzan şi Irina Iosub |

|

|
Lansarea pe piaţă a noilor produse: Influenţa mărcii asupra deciziei de cumpărare |

|

|
Anca Adochiţei, Laura Căruntu şi Elena Milici |

|

|
Cercetarea motivelor de cumpărare a telefoanelor mobile marca Apple în România |

|

|
Valentina Daniela Constantin |

|

|
Dezvoltarea coeficienţilor importanţei dimensiunilor reputaţiei corporative pentru piaţa jocurilor de noroc din România |

|

|
Alina Popa |

|

|
Percepţia consumatorilor asupra publicităţii online |

|

|
Daniela Olaru |

|

|
Caracteristicile responsabilităţii sociale corporative: De la etică şi transparenţă la performanţă |

|

|
Ionela Adelina Barbu, Gabriela Chirea şi Loredana Constantinescu |
|