|
Rezumat: |
Agricultura este una din ramurile importante ale economiei naționale. Dar ultimii 20 de ani au demonstrat că tehnicile de producție deficitare fac ca acest sector să nu fie unul aducător de bunăstare. Lucrarea de față propune o altă abordarea a întregului sistem agricol. Punând în slujba economiei, planificarea strategică orientată spre piață, vom găsi o soluției de reorientarea a producției spre activități cu adevărat profitabile. Plecând de la această idee descoperim că trebuie să punem în valoarea resursele pe care le avem și nu cele care ne lipsesc. În cazul de față dacă facem o analiză a mediului de marketing vedem că lipsa tehnologiei, a îngrășămintelor chimice și a forței excesive ocupate în agricultură sunt tratate ca fiind elemente negative ce trebuie înlăturate. Prin această lucrare considerăm că perspectiva trebuie schimbată și acestea să fie considerate adevărate puncte forte iar împreună cu o planificare strategică orientată spre piață să treceam la o producție agricolă ecologică de masă.
|
|