Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 6, Numărul 1
 

Factori de influenţă pe piaţa românească a bunurilor de larg consum
Influence Factors on Romanian Fast Moving Consumer Goods Market

Rezumat:

Piaţa românească a bunurilor de larg consum s-a bucurat de o dezvoltare impresionantă în ultimii ani. Formele tradiţionale de vânzare cu amănuntul au fost umbrite de importanţa marilor magazine, putându-se observa o concurenţă crescută atât între formele de vânzare cu amănuntul similare cât şi între cele de tipuri diferite. Astfel, pentru a-şi cāştiga şi menţine consumatorii, oamenii de marketing trebuie să investigheze factorii care influenţează alegerea unui anumit tip de magazin şi să determine importanta acestora pentru consumatori. Lucrarea de faţă prezintă rezultatele unei cercetări care s-a desfăşurat în rândul a 100 de consumatori care se aprovizionează din toate formele de magazine şi a avut ca scop să determine care este cel mai important atribut al magazinelor luat în considerare de consumatori în alegerea unui anumit magazin.
 

 

Autor:

Denisa Andreea Niculae

Academia de Studii Economice
 

Download:

textul articolului

 

© 2012 Revista de Marketing Online