Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 11, Numărul 2
 

Impactul publicităţii contextuale asupra blogosferei
Contextual Advertising Impact on the Blogosphere

Rezumat:

Orice website de tip blog își dorește cât mai mulți cititori. Însă este de la sine înțeles că nu este posibilă întreținerea pe termen lung a unui website de tip blog dacă nu ai și profit. Deși o perioadă poți fi mulțumit, chiar dacă nu ai rezultate, cu siguranță după un timp, vei renunța. Este greu de crezut că cineva investește în mod continuu efort fără să obțină rezultate. De ceva vreme, blogging-ul a trecut de etapa de pasiune și a ajuns o afacere care trebuie să fie eficientă și să genereze profit. În acest scop, blogurile își monetizează traficul prin vânzarea de advertoriale diferitelor companii și prin abonarea la serviciul oferit de Google AdSense. Astfel traficul devine produsul pe care blogurile îl vând. Având în vedere cele menționate anterior, consider că promovarea website-urilor de tip blog este foarte necesară. În acest articol voi demonstra cât de importantă este publicitatea contextuală Google AdWords pentru creșterea traficului unui website de tip blog.

 

Autori:

Andreea-Gabriela Dumitru

Academia de Studii Economice
 

Download:

textul articolului

 

© 2017 Revista de Marketing Online