Număr curent
Arhivă
Căutare
Condiţii de redactare
Colegiu editorial
Colectiv redacţional
Despre noi
Iunie
2012
Volumul 6, Numărul 1, iunie 2012
Criterii de evaluare a eficienţei comunicării de marketing prin intermediul blogosferei
Mihai Orzan şi Octav-Ionuţ Macovei
Utilizarea planificării strategice orientate spre piaţă în vederea introducerii produselor ecologice româneşti pe pieţe Europene
Mihai Ioan Roşca şi Florin Tudor Ionescu
Impactul mediului online asupra programelor de prevenire a abandonului şcolar: Un studiu privind problema educaţiei în familiile din România
Corina Şerban
Comunicarea integrată de marketing, sursă a creării avantajului competitiv
Adelina Eugenia Ivanov
Semnificaţia mesajelor comunicaţionele difuzate prin intermediul Blogosferei
Irina Iosub şi Gheorghe Orzan
Evaluarea caracteristicilor tehnice şi estetice în alegerea Ultrabook-urilor
Andra Mădălina Platon
Studiul motivaţiilor comportamentului online al consumatorilor prin intermediul tehnicilor din domeniul neuromarketing
Adina Zara
Factori de influenţă pe piaţa românească a bunurilor de larg consum
Denisa Andreea Niculae
© 2012 Revista de Marketing Online