Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 4, Numărul 3
 

Strategii de incorporare a târgurilor şi expoziţiilor virtuale în politicile de marketing organizaţionale
Strategies of Integrating Online Fairs and Exhibitions into Organizational Marketing Policies

Rezumat:

Progresul tehnologic accelerat din ultimii ani a dus la creşterea nevoii de a obţine imediat informaţii utile pentru fundamentarea rapidă a deciziei. Apariţia Internet-ului a impus mutaţii, abordări şi modalităţi noi şi în organizarea târgurilor şi expoziţiilor. Īn aceste condiţii, organizatorii de evenimente au început să creeze târguri şi expoziţii virtuale. Această lucrare prezintă rezultatele unei cercetări făcute în rândul unor companii din diferite ramuri de activitate, cercetare ce a urmărit să stabilească dacă târgurile şi expoziţiile organizate online reprezintă instrumente viabile de marketing. Totodată, ca urmare a datelor obţinute, s-au identificat principalele elemente care stau la baza realizării unui târg virtual de succes.
 

 

Autori:

Elena Stoica

Academia de Studii Economice
Valeriu Roşu

Academia de Studii Economice
 

Download:

textul articolului

 

© 2010 Revista de Marketing Online