Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 4, Numărul 3
 

Dileme etice în marketingul modern
Ethical Dilemmas of Modern Marketing

Rezumat:

Într-o lume grăbită şi agitată, care pe zi ce trece devine tot mai greu de înţeles, este important ca etica să nu fie tratată drept ceva îndepărtat de viaţa reală, o disciplină care îşi are locul doar în bibliotecile universităţilor. Etica vorbeşte despre valori, despre bine şi rău; atât oamenii cât şi companiile neputând evita implicarea în acest domeniu, deoarece ceea ce facem şi ceea ce nu facem poate fi oricând subiectul unei evaluări de natură etică. Din acest motiv, am optat pentru această temă, considerând că este extrem de important ca etica să fie punctul de pornire al oricărei activităţi de marketing.
 

 

Autor:

Nicolae Constantin Niţulescu

Academia de Studii Economice
 

Download:

textul articolului

 

© 2010 Revista de Marketing Online