Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Septembrie 2011
 

Volumul 5, Numărul 3, septembrie 2011

Scenariile multiple în analiza şi planificare strategică a portofoliului de produse

  Florin-Tudor Ionescu

Un model conceptual al utilizării blogurilor în comunicarea integrată de marketing

  Gheorghe Orzan, Călin Vegheş şi Mihai Orzan

Planificarea activităţilor de marketing în cadrul organizaţiilor nonprofit: Proiectarea unui program de marketing social în mediul online

  Corina Şerban

Principalii vectori ai adopţiei comerţului electronic pentru minimizarea efectului crizei europene: O analiză a politicilor naţionale

  Claudia Iconaru şi Octav-Ionuţ Macovei

Internetul, suport al comunicării integrate de marketing

  Adelina Eugenia Ivanov

Reţele sociale online şi studiul creierului consumatorilor

  Adina Zara

Influenţa reţelei sociale Facebook asupra notorietăţii mărcilor în mediul online

  Dănuţ Ciocâlan, Rafaela Moroe şi Anisia Dragomir

Influenţa preţului asupra preferinţelor consumatorilor pe piaţa detergenţilor din România

  Alina Stan

Paradoxul alimentaţiei fast – food: libertate şi imperialism cultural

  Lelia Voinea

 

© 2011 Revista de Marketing Online