Număr curent
Arhivă
Căutare
Condiţii de redactare
Colegiu editorial
Colectiv redacţional
Despre noi
Aprilie 2007
Volumul 1, Numărul 2, Aprilie 2007
Editorial:
Planificare strategică orientată spre piaţă în domeniul serviciilor de educaţie
Valerică Olteanu
Managementul riscurilor asociate instrumentelor de marketing online
Mihai Orzan
Comunicarea de marketing – o analiză din perspectiva evoluţiei opticii de marketing
Ioana Popescu
Tehnologii inteligente de accesare a bazelor şi depozitelor de date de marketing
Gheorghe Orzan
Particularitati ale auditului de marketing si analiza SWOT in sectorul financiar – bancar
Alina Filip
Responsabilitatea socială a companiilor româneşti – un pas pentru dezvoltarea durabilă
Alin Stancu şi Mihai Orzan
Sisteme inteligente pentru asistarea deciziilor în marketing bazate pe modele
Gheorghe Orzan şi Traian Surcel
© 2007 Revista de Marketing Online