|
|
|
Volumul 2, Numărul 1, Martie 2008 |
|
|
Utilizatorii sistemelor informatice de marketing – aspecte demografice si cognitive |
|
|
Mihai Orzan |
|
|
Elemente de macromarketing vizate de România în cadrul negocierilor pentru Acordul de Liber Schimb UE - ASEAN |
|
|
Iacob Cătoiu şi Tudor Edu |
|
|
Utilitatea cercetarilor de marketing în politica de produs |
|
|
Diana Maria Vrânceanu |
|
|
Utilizarea panelurilor de consumatori în cercetarea de marketing |
|
|
Nicolae Teodorescu, Aurelia-Felicia Stancioiu, Ionel Dumitru şi Robert Morar |
|
|
Modelarea comportamentului consumatorilor: elemente operationale |
|
|
Nora Mihail şi Iuliana Cetină |
|
|
Site-ul web: Între modalitate de comunicare si instrument strategic de marketing |
|
|
Manoela Popescu |
|
|
Cercetarile de tip „clientul misterios” - Repere ale evolutiei marketingului modern |
|
|
Sabin Nicolae |
|
|
Strategii de promovare în marketingul serviciilor de sanatate |
|
|
Violeta Radulescu |
|
|
Managementul portofoliului de produse în planificarea strategica de marketing utilizând Metoda Boston Consulting Group |
|
|
Stefan Caescu şi Florin Tudor Ionescu |
|
|
Aplicativitatea marketingului în organizatiile religioase |
|
|
Andreea Strâmbu-Dima |
|
|
Abordari macro si microeconomice ale competitivitatii în sectorul serviciilor |
|
|
Maria Ioncica, Eva-Cristina Petrescu şi Diana Ioncica |
|