
|
|

|
Volumul 4, Numărul 3, septembrie 2010 |

|

|
Cercetări de marketing privind evaluarea decalajelor de percepţie asupra siguranţei alimentare existente între industria şi piaţa produselor de panificaţie din România |

|

|
Iacob Cătoiu, Olimpia Oancea şi Amalia Pandelică |

|

|
Strategii de incorporare a târgurilor şi expoziţiilor virtuale în politicile de marketing organizaţionale |

|

|
Elena Stoica şi Valeriu Roşu |

|

|
Dileme etice în marketingul modern |

|

|
Nicolae Constantin Niţulescu |

|

|
Un altfel de consumator: Studiu asupra obiceiurilor asociate produselor ecologice |

|

|
Raluca Ecaterina Brandabur şi Laura Daniela Tănase |

|

|
Posibile modele pentru responsabilizarea socială a companiilor în România: Întreprinderile comunitare |

|

|
Alexandru Vladimir Bujan |

|

|
Dinamica pieţei internaţionale: Influenţa integrării României în U.E. asupra activităţii de import a înreprinderilor româneşti mici şi mijlocii |

|

|
Mihaela Grigorică, Elis Isa şi Andreea Ionescu |

|

|
Orientarea către piaţă a instituţiilor administraţiei publice: o evaluare în cazul Ministerului Administraţiei şi Internelor |

|

|
Marius Palade |
|