|
|
|
Volumul 4, Numărul 3, septembrie 2010 |
|
|
Cercetări de marketing privind evaluarea decalajelor de percepţie asupra siguranţei alimentare existente între industria şi piaţa produselor de panificaţie din România |
|
|
Iacob Cătoiu, Olimpia Oancea şi Amalia Pandelică |
|
|
Strategii de incorporare a târgurilor şi expoziţiilor virtuale în politicile de marketing organizaţionale |
|
|
Elena Stoica şi Valeriu Roşu |
|
|
Dileme etice în marketingul modern |
|
|
Nicolae Constantin Niţulescu |
|
|
Un altfel de consumator: Studiu asupra obiceiurilor asociate produselor ecologice |
|
|
Raluca Ecaterina Brandabur şi Laura Daniela Tănase |
|
|
Posibile modele pentru responsabilizarea socială a companiilor în România: Întreprinderile comunitare |
|
|
Alexandru Vladimir Bujan |
|
|
Dinamica pieţei internaţionale: Influenţa integrării României în U.E. asupra activităţii de import a înreprinderilor româneşti mici şi mijlocii |
|
|
Mihaela Grigorică, Elis Isa şi Andreea Ionescu |
|
|
Orientarea către piaţă a instituţiilor administraţiei publice: o evaluare în cazul Ministerului Administraţiei şi Internelor |
|
|
Marius Palade |
|