
|
|

|
Volumul 4, Numărul 4, Decembrie 2010 |

|

|
Conţinutul şi importanţa serviciilor publice în contextul socio-economic |

|

|
Andreea Mihaela Barbu |

|

|
Studiul factorilor ce determină adopţia unor reţele sociale online de către utilizatorii români |

|

|
Mihai Orzan |

|

|
Conţinutul şi rolul planificării în ştiinţa marketingului |

|

|
Florin Tudor Ionescu |

|

|
Analiză comparativă între sinergia în comunicarea integrată de marketing şi sinergia la nivelul fuziunii şi achiziţiilor |

|

|
Ana Roxana Matei |

|

|
Segmentarea pieţei – activitate definitorie a marketingului relaţional. Studiu de caz: sectorul bancar de retail |

|

|
Alina Filip |

|

|
Magazinul online: Strategii şi tehnici de marketing în perioadă de criză economică |

|

|
Alexandru Dan Gheorghe, Alin Raul Gogescu şi Ion Duminică |

|

|
Planificarea strategică în marketing management. Nivelurile planificarii strategice |

|

|
Ştefan Claudiu Căescu |

|

|
Investiţiile în infrastructură: O perspectivă logistică |

|

|
Ana Monica Puia |

|

|
Aspecte definitorii privind sistemele de management al calitaţii în întreprinderile mici şi mijlocii |

|

|
Bogdan Nistoreanu, Cristian Filip şi Bogdan Georgescu |

|

|
Caracteristici demografice ale blogosferei din România |

|

|
Gheorghe Orzan, Florin Tudor Ionescu şi Alin Angheluţă |
|