|
|
|
Volumul 4, Numărul 4, Decembrie 2010 |
|
|
Conţinutul şi importanţa serviciilor publice în contextul socio-economic |
|
|
Andreea Mihaela Barbu |
|
|
Studiul factorilor ce determină adopţia unor reţele sociale online de către utilizatorii români |
|
|
Mihai Orzan |
|
|
Conţinutul şi rolul planificării în ştiinţa marketingului |
|
|
Florin Tudor Ionescu |
|
|
Analiză comparativă între sinergia în comunicarea integrată de marketing şi sinergia la nivelul fuziunii şi achiziţiilor |
|
|
Ana Roxana Matei |
|
|
Segmentarea pieţei – activitate definitorie a marketingului relaţional. Studiu de caz: sectorul bancar de retail |
|
|
Alina Filip |
|
|
Magazinul online: Strategii şi tehnici de marketing în perioadă de criză economică |
|
|
Alexandru Dan Gheorghe, Alin Raul Gogescu şi Ion Duminică |
|
|
Planificarea strategică în marketing management. Nivelurile planificarii strategice |
|
|
Ştefan Claudiu Căescu |
|
|
Investiţiile în infrastructură: O perspectivă logistică |
|
|
Ana Monica Puia |
|
|
Aspecte definitorii privind sistemele de management al calitaţii în întreprinderile mici şi mijlocii |
|
|
Bogdan Nistoreanu, Cristian Filip şi Bogdan Georgescu |
|
|
Caracteristici demografice ale blogosferei din România |
|
|
Gheorghe Orzan, Florin Tudor Ionescu şi Alin Angheluţă |
|