Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Martie 2011
 

Volumul 5, Numărul 1, Martie 2011

Tehnici de analiză a mediului concurenţial

  Ştefan Claudiu Căescu

Evolutia conceptului de calitate a vietii si implicatiile acesteia asupra strategiei de marketing a companiilor

  Mihaela Constantinescu

Principii si scoli de gândire în marketingul relational

 Alina Filip

Percepţia studenţilor despre calitatea serviciilor de învăţământ superior

  Alina Olteanu

Caracteristicile pietei serviciilor publice si influenta acestora asupra eficientei sectorului public

  Andreea Mihaela Barbu

Planificarea si nivelurile ierarhice de adoptare a deciziilor strategice în cadrul unei întreprinderi

  Florin Tudor Ionescu

Etica în publicitate: o cercetare asupra perceptiei consumatorilor

  Diana Tuică

Dilemele Internet Banking: Studiu asupra non-utilizatorilor absoluţi şi relativi

  Mădălina Fuică

Finantarea întreprinderilor mici si mijlocii din România: obiective si implicatii asupra procesului decizional în management-marketing

  Cristian Filip

Efectul placebo al mărcilor

  Olivia Rusu

 

© 2011 Revista de Marketing Online