Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 5, Numărul 1
 

Finanţarea întreprinderilor mici şi mijlocii din Romānia: obiective şi implicaţii asupra procesului decizional în management-marketing
Financing Small and Medium Enterprises in Romania: Objectives and Implications for Management-Marketing Decisions

Rezumat:

Solicitarea de finanţare, presupune din partea întreprinderilor mici şi mijlocii o evaluare atentă a sumelor necesare pentru un obiectiv bine definit, precum şi a costurilor şi riscurilor implicate după primirea finanţării. Pieţele financiare oferă diferite tipuri de finanţare, dintre care trebuie selectat cel mai potrivit în raport cu obiectivul afacerii, potenţialul firmei şi direcţiile de dezvoltare ale acesteia. Principiile de finanţare a întreprinderilor mici şi mijlocii urmăresc, în principal, îndeplinirea a patru obiective: crearea unui mediu de afaceri favorabil cu o birocraţie minimă şi o structură a taxelor care să ofere stimulente pentru sectorul IMM-urilor, accesul la capital, accesul la informaţie şi tehnologie, precum şi îmbunătăţirea abilităţilor mangeriale, de marketing şi financiare.
 

 

Autor:

Cristian Filip

Academia de Studii Economice
 

Download:

textul articolului

 

© 2011 Revista de Marketing Online