Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Iulie 2007
 

Volumul 1, Numărul 3, Iulie 2007

„Întreprinderea” de marketing - formă de organizare orientată spre piaţă

  Valerică Olteanu

Managementul relaţiilor cu clienţii: valenţe strategice, operaţionale şi analitice

  Carmen Bălan

Elemente de conceptualizare teoretică şi practică a industriei sportive
 

  Mihaela Constantinescu şi Violeta Beclea Szekely

Factorii de succes ai planificării strategice de marketing

  Andreea Mihaela Barbu, Iuliana Cetină şi Florin Tudor Ionescu

Rolul eticii în deciziile de marketing

  Diana Vrânceanu

Atragerea, retenţia şi recâştigarea clienţilor: priorităţi de marketing relaţional

  Carmen Bălan

Relaţia dintre agenţia de publicitate şi client: cooperare şi interes

  Bogdan Nichifor şi Luminiţa Zaiţ

Strategii de marketing în sectorul serviciilor

  Iuliana Cetină, Mihail Nora şi Mihai Orzan

Individualizarea marketingului sportiv în cadrul marketingului general

  Mihaela Constantinescu şi Mihai Roşca

Fundamentarea strategiei de marketing pe baza măsurării valorii clienţilor

  Carmen Bălan

Word-of Mouth Marketing Vs Marketing Viral

  Mihai Orzan şi Gheorghe Orzan

 

© 2007 Revista de Marketing Online