Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Decembrie 2011
 

Volumul 5, Numărul 4, decembrie 2011

Câştigarea unui avantaj competitiv prin poziţionarea în motoarele de căutare: O analiză a tehnicilor de optimizare în motoarele de căutare utilizate de comercianţii online

  Claudia Iconaru, Octav-Ionuţ Macovei şi Ivona Stoica

Mixului de marketing în sectorul bancar

  Iuliana Cetină

Specificul mesajelor comunicaţionale transmise de către companiile internaţionale prin intermediul blogosferei

  Gheorghe Orzan şi Irina Iosub

Lansarea pe piaţă a noilor produse: Influenţa mărcii asupra deciziei de cumpărare

  Anca Adochiţei, Laura Căruntu şi Elena Milici

Cercetarea motivelor de cumpărare a telefoanelor mobile marca Apple în România

  Valentina Daniela Constantin

Dezvoltarea coeficienţilor importanţei dimensiunilor reputaţiei corporative pentru piaţa jocurilor de noroc din România

  Alina Popa

Percepţia consumatorilor asupra publicităţii online

  Daniela Olaru

Caracteristicile responsabilităţii sociale corporative: De la etică şi transparenţă la performanţă

  Ionela Adelina Barbu, Gabriela Chirea şi Loredana Constantinescu

 

© 2011 Revista de Marketing Online