Număr curent
Arhivă
Căutare
Condiţii de redactare
Colegiu editorial
Colectiv redacţional
Despre noi
Martie
2011
Volumul 5, Numărul 1, Martie 2011
Tehnici de analiză a mediului concurenţial
Ştefan Claudiu Căescu
Evolutia conceptului de calitate a vietii si implicatiile acesteia asupra strategiei de marketing a companiilor
Mihaela Constantinescu
Principii si scoli de gândire în marketingul relational
Alina Filip
Percepţia studenţilor despre calitatea serviciilor de învăţământ superior
Alina Olteanu
Caracteristicile pietei serviciilor publice si influenta acestora asupra eficientei sectorului public
Andreea Mihaela Barbu
Planificarea si nivelurile ierarhice de adoptare a deciziilor strategice în cadrul unei întreprinderi
Florin Tudor Ionescu
Etica în publicitate: o cercetare asupra perceptiei consumatorilor
Diana Tuică
Dilemele Internet Banking: Studiu asupra non-utilizatorilor absoluţi şi relativi
Mădălina Fuică
Finantarea întreprinderilor mici si mijlocii din România: obiective si implicatii asupra procesului decizional în management-marketing
Cristian Filip
Efectul placebo al mărcilor
Olivia Rusu
© 2011 Revista de Marketing Online