Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 4, Numărul 4
 

Caracteristici demografice ale blogosferei din România
A Demographic Study of Romanian Blogosphere

Rezumat:

Creşterea recentă a mass-mediei generate de către consumator (CGM), cunoscută şi sub numele de mass-media „nouă”, a schimbat natura interacţiunilor dintre consumator şi firme dintr-una unidirecţională, într-una bidirecţională. Articolul de faţă prezintă rezultatele unei cercetări extensive realizate la nivelul blogosferei din România, al cărei scop a fost identificarea principalelor caracteristici demongrafice şi comportamentale ale persoanelor care utilizează această formă de comunicare online.
 

 

Autori:

Gheorghe Orzan

Academia de Studii Economice
Florin Tudor Ionescu

Academia de Studii Economice
Alin Angheluţă

Academia de Studii Economice
 

Download:

textul articolului

 

© 2010 Revista de Marketing Online