Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 4, Numărul 4
 

Magazinul online: Strategii şi tehnici de marketing în perioadă de criză economică
Online Stores: Marketing Strategies and Techniques during the Crisis

Rezumat:

Economia continuă să schimbe mentalităţile consumatorilor atunci când trebuie să adopte o decizie de cumpărare. Cel mai important lucru pentru vânzătorii online rezulta din timpul pe care cumpărătorii îl aloca documentării, perioada care este în continuă creştere, fiind un rezultat al rafinării consumatorilor. Tendinţa pentru consumatorii online este de a petreace mult timp online, căutând şi profitând de cele mai bune preţuri posibile.
 

 

Autori:

Alexandru Dan Gheorghe

Academia de Studii Economice
Alin Raul Gogescu

Academia de Studii Economice
Ion Duminică

Academia de Studii Economice
 

Download:

textul articolului

 

© 2010 Revista de Marketing Online