Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Decembrie 2010
 

Volumul 4, Numărul 4, Decembrie 2010

Conţinutul şi importanţa serviciilor publice în contextul socio-economic

  Andreea Mihaela Barbu

Studiul factorilor ce determină adopţia unor reţele sociale online de către utilizatorii români

  Mihai Orzan

Conţinutul şi rolul planificării în ştiinţa marketingului

 Florin Tudor Ionescu

Analiză comparativă între sinergia în comunicarea integrată de marketing şi sinergia la nivelul fuziunii şi achiziţiilor

  Ana Roxana Matei

Segmentarea pieţei – activitate definitorie a marketingului relaţional. Studiu de caz: sectorul bancar de retail

  Alina Filip

Magazinul online: Strategii şi tehnici de marketing în perioadă de criză economică

  Alexandru Dan Gheorghe, Alin Raul Gogescu şi Ion Duminică

Planificarea strategică în marketing management. Nivelurile planificarii strategice

  Ştefan Claudiu Căescu

Investiţiile în infrastructură: O perspectivă logistică

  Ana Monica Puia

Aspecte definitorii privind sistemele de management al calitaţii în întreprinderile mici şi mijlocii

  Bogdan Nistoreanu, Cristian Filip şi Bogdan Georgescu

Caracteristici demografice ale blogosferei din România

  Gheorghe Orzan, Florin Tudor Ionescu şi Alin Angheluţă

 

© 2010 Revista de Marketing Online