Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 4, Numărul 4
 

Studiul factorilor ce determină adopţia unor reţele sociale online de către utilizatorii români
A Study of Romanian Users' Adoption Factors of Online Social Websites

Rezumat:

Internetul a schimbat felul în care marketer-ii abordează consumatorii, a deschis noi oportunităţi pentru cumpărători de a se informa, de a-şi exprima interesele şi de a comunica. Astăzi, sute de milioane de utilizatori ai internetului folosesc mii de website-uri sociale pentru a păstra legătura cu prietenii lor, pentru a întâlni noi prieteni şi pentru a împărtăşi conţinuturi create de utilizator, cum ar fi fotografii, clipuri video, bookmarking social şi blog-uri, ale căror caracteristici evoluează rapid. Articolul de faţă îşi propune să analizeze factorii ce influenţează consumatorii să utilizeze reţelele de socializare în contextul adoptării de către companii comunicarea prin intermediul reţelelor de socializare.
 

 

Autor:

Mihai Orzan

Academia de Studii Economice
 

Download:

textul articolului

 

© 2010 Revista de Marketing Online