Număr curent
Arhivă
Căutare
Condiţii de redactare
Colegiu editorial
Colectiv redacţional
Despre noi
Septembrie
2011
Volumul 5, Numărul 3, septembrie 2011
Scenariile multiple în analiza şi planificare strategică a portofoliului de produse
Florin-Tudor Ionescu
Un model conceptual al utilizării blogurilor în comunicarea integrată de marketing
Gheorghe Orzan, Călin Vegheş şi Mihai Orzan
Planificarea activităţilor de marketing în cadrul organizaţiilor nonprofit: Proiectarea unui program de marketing social în mediul online
Corina Şerban
Principalii vectori ai adopţiei comerţului electronic pentru minimizarea efectului crizei europene: O analiză a politicilor naţionale
Claudia Iconaru şi Octav-Ionuţ Macovei
Internetul, suport al comunicării integrate de marketing
Adelina Eugenia Ivanov
Reţele sociale online şi studiul creierului consumatorilor
Adina Zara
Influenţa reţelei sociale Facebook asupra notorietăţii mărcilor în mediul online
Dănuţ Ciocâlan, Rafaela Moroe şi Anisia Dragomir
Influenţa preţului asupra preferinţelor consumatorilor pe piaţa detergenţilor din România
Alina Stan
Paradoxul alimentaţiei fast – food: libertate şi imperialism cultural
Lelia Voinea
© 2011 Revista de Marketing Online