Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 1, Numărul 3
 

„Întreprinderea” de marketing - formă de organizare orientată spre piaţă
Marketing „Business” – A Market Oriented Organisation Type

Rezumat:

Numeroase lucrări de specialitate includ în cadrul formelor de organizare a activităţii de marketing organizarea orientată spre piaţă căreia îi corespunde o structură organizatorică adecvată. În cele mai multe cazuri formele organizatorice prezentate au ca element central un criteriu de structurare internă a compartimentelor de marketing care asigură o orientare eficientă spre piaţă a întreprinderii. Între acestea sunt menţionate: diferite categorii de piaţă, diferite criterii geografice, pe baza cărora sunt constituite compartimente care au la bază zone geografice, naturale sau internaţionale, bine definite, segmente sau categorii de clienţi, etc.
 

 

Autor:

Valerică Olteanu

Academia de Studii Economice
 

Download:

textul articolului

 

© 2007 Revista de Marketing Online