Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 1, Numărul 3
 

Factorii de succes ai planificării strategice de marketing
Success Key Factors in Strategic Marketing Plans

Rezumat:

Aceasta lucrare isi propune sa prezinte pe de o parte factorii ce asigura implementarea cu succces a planificarii, dar si modelul multidimensional al acesteia, cu cele trei laturi: analitica, comportamentala si organizationala. De asemenea, sunt dezvoltate sectiunile planului strategic, si anume: directia strategica sau declaratia de misiune; obiectivele, strategiile de crestere si portofoliul de afaceri. Fiecare dintre acestea arata aportul gandirii strategice in domeniul planificarii de marketing. Prin urmare, pentru a atinge obiectivele de marketing, managerii trebuie sa creeze o directie strategica viabila, care conecteaza tendintele pietei cu nevoile si dorintele consumatorilor.
 

 

Autori:

Andreea Mihaela Barbu

Academia de Studii Economice
Iuliana Cetină

Academia de Studii Economice
Florin Tudor Ionescu

Academia de Studii Economice
 

Download:

textul articolului

 

© 2007 Revista de Marketing Online