Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 1, Numărul 3
 

Rolul eticii în deciziile de marketing
Ethics of Marketing Decisions

Rezumat:

Etica în marketing vizează aplicarea normelor şi principiilor morale opticii şi practicii de marketing. Modalitatea de concretizare a normelor de etică o reprezintă codurile şi regulile generale de comportament elaborate de diferite organizaţii profesionale, de întreprinderi sau asociaţii ale consumatorilor. Acestea nu au caracter coercitiv precum normele legislative, trasând însă direcţiile generale de conduită a organizaţiilor care doresc să respecte principiile morale în cadrul acţiunilor pe care le întreprind. Etica depăşeşte cadrul legal deoarece acesta din urmă nu poate include toate situaţiile în care sunt afectate, într-o măsură mai mare sau mai mică, regulile morale.
 

 

Autor:

Diana Vrânceanu

Academia de Studii Economice
 

Download:

textul articolului

 

© 2007 Revista de Marketing Online